Sponsor

tisdag 15 januari 2008

Första matchen för iår stundar!

FREDAG den 25/1 i Läkerol B kl 20:45 möter vi Trödje i första matchen för detta år, Femte matchen för säsongen. Ett ypperligt tillfälle att skopa in 3 poäng och dra ifrån bottenskiktet.

En sms kommer komma ut till berörda och ni kan svara här eller på sms. J Pahlin, har inte messat dig då jag inte lagt in ditt nummer.

Nu hinner vi inte träna något mer i år då det inte blir någon träning på fredag så ni som inte åkt några skridskor sen förra matchen ska nog passa på att dra nån sväng på någon is. Vill inte att nån ska ha ont i fötterna när det är matchdags. :)

7 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är med// Mvh crille

Anonym sa...

jag blir är med på matchen/Tomas"frislag"Jansson

Anonym sa...

jag är med erik

Anonym sa...

Jag är med !

Anonym sa...

Vilken Erik?

Anonym sa...

målis erik :)

Anonym sa...

Antog det men som du vet har vi 2st Erik i laget. :P