Sponsor

måndag 5 november 2007

Match igen!

Denna gång möter vi Överhärde på söndag 11/11 kl 14:30 i Läkerol B.
Med en oavgjord match i ryggen så hoppas jag nu vi kan tvåla dit Överhärde så att vi inkasserar full pott.
Tomas hade en målvakt på jobbet så kan ju höra efter om han är sugen att stå!?

Annars så skickar jag ut ett sms till berörda så kan ni väl svara om ni kan vara med, antingen på sms eller här.

Ni som vill och kan får gärna dyka upp på Kastvallen på fredagar. Ca 21:30 börjar träningen och 40:- per gång kostar om man vill vara med.

15 kommentarer:

Anonym sa...

Med lite mer målvaktsvana på IS kan jag nog spika igen.. Sjukt svårt att förflytta sig /Erik :p

Anonym sa...

Hehe förstår det.
Men du har ju storleken med dig så vill du stå får du stå. :)

Unknown sa...

jag är med!

Klantars EL sa...

Vilken Erik??? :P

Anonym sa...

jag blir med på söndag./Tomas

Anonym sa...

Jag är med på söndag !
På fredag får jag se. Beror lite jobbet..

sterner sa...

blir väldigt svårt för mej att hinna med, då jag även lirar innebandy och denna gång krockar tiderna precis med varandra =( (samling 15.15 storvik för innebandy)
hinner nog dit och se en del av första period, lycka till!

Anonym sa...

killen på mitt jobb kunde inte vara med den här gången,men gärna nån annan gång sa han. /Tomas

Anonym sa...

Oki...
Då får Erik eller nån annan stå då. :)

Anonym sa...

Ser fram imot en ny match är lite sjuk just nu men kommer att vara frisk till helgen. Då är det laddat gäng 3 poäng. Mvh/crille

Anonym sa...

Jag har fått hit mina andra skridsko nu så jag antar att jag dyker upp!

Anonym sa...

Johan lirar också på söndag!

Klantars EL sa...

Då skriver jag upp Johan.
När får du hem dina skridskor då Tobias?

Anonym sa...

Jag är med, får skridskorn idag!

Klantars EL sa...

Kalas... Då skriver jag upp dig. :)